حباب ربع سکه رکورد زد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستور رئیس بانک مرکزی برای بررسی انتشار اطلاعات مالی مصاف ۵۵ کشور مقصد زعفران ایرانی برقراری پرواز‌های مشهد - ایلام بعد از یکسال امروز، امکان ثبت قرارداد‌های مسکونی در سامانه خودنویس مقدور نیست (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان برای خرید لاستیک خودرو «کد پیش ثبت‌نام» را اخذ کنند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان سهام عدالت مراجعه حضوری نکنند!  نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد از دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز به کار می‌کند رقم نجومی اجاره بها در احمدآباد مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چه کسانی می‌توانند دو بار وام ازدواج بگیرند؟ + جزئیات قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بازار طلای مشهد امروز باز است؟ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) روش دریافت سود سهام عدالت متوفیان | همه را یک‌جا دریافت کنید آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان | سقوط بیت‌کوین و اتریوم (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین وضعیت بازار خودرو؛ سورن، دنا پلاس، شاهین، جک و هایما چقدر قیمت خورد؟ + جدول قیمت‌ها (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ میلیون واحد تقاضای مسکن از سال‌های گذشته باقی مانده است آغاز فروش قسطی لاستیک دلار آرام شد، قیمت دام زنده کاهشی! رقم هر ساعت اضافه‌کاری و دستمزد کاره پاره وقت کارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ کاهش بی‌سابقه معاملات مسکن طلافروشان به خواسته خود رسیدند | دولت عقب نشست! نقره داغ بانک هایی که وام مسکن ندادند پیش‌بینی بورس برای فردا (شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | جای بیشتری برای نزول وجود ندارد فرمول تبدیل رهن به اجاره‌خانه ۱۴۰۳ اعلام شد پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا (شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بازار طلا با افت پلکانی به کف حمایت برگشت آغاز فروش فوق‌العاده محصول پرطرفدار کرمان موتور از فردا (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | متقاضیان چهار روز مهلت دارند
سرخط خبرها

تدوین بسته مطالبات بخش خصوصی خراسان رضوی از مجلس دوازدهم

  • کد خبر: ۲۱۴۵۳۸
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
تدوین بسته مطالبات بخش خصوصی خراسان رضوی از مجلس دوازدهم
رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی از تدوین بسته مطالبات بخش خصوصی خراسان رضوی از مجلس دوازدهم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا توکلی‌زاده با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نقشی که نمایندگان منتخب در اصلاح فضای کسب‌وکار و بهبود رویه‌های اقتصادی ایفا می‌کنند، اظهار داشت: اتاق بازرگانی خراسان رضوی طی روزهای اخیر، به منظور ایجاد جریانی موثر در راستای طرح مطالبات مشخص و شفاف بخش خصوصی، تدوین بسته‌ای تخصصی را در دستور کار قرار داد که در آن مفاد شاخص‌ترین درخواست‌های این بخش به انضمام پیشنهادات نخبگان اقتصادی استان پیرامون این موارد جمع بندی خواهد شد. البته بسته مذکور، مقدمه‌ای بر مطالبات ما خواهد بود.

وی ادامه داد: در غایت کار نیز بسته مذکور در جلسه ای با منتخبان استانمان در دور دوازدهم مجلس، در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. پیگیری برای حل این مشکلات و مسائل، طی چهارسال حضور آن‌ها در خانه ملت از سوی اتاق، تداوم خواهد داشت.

توکلی زاده تاکید کرد: انتظار ما این است که در پایان دوره دوازدهم مجلس، این مشکلات گره‌گشایی شده باشند و این معیار و محکی بر کارآمدی عملکرد نمایندگان استانمان در قبال فضای کسب و کار این خطه و کلیت اقتصاد کشور خواهد بود.

وی با ذکر این نکته که باید مطالبات آحاد و اقشار جامعه از نمایندگانشان شفاف شود، یادآور شد: قطعا افرادی که به عنوان منتخبان مردم راهی بهارستان می‌شوند، در 4 سال آینده سرنوشت کشور را از منظر تدوین قوانین و تایید اهلیت و صلاحیت وزرای دولت‌های آینده رقم خواهند زد؛ لذا وظیفه‌ای بسیار مهم بر دوش دارند و جریان مطالبه‌گری از آن‌ها نباید متوقف شود.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت ورود افراد توانمند و متخصص در حوزه‌های مختلف از جمله عرصه اقتصاد به مجلس شورای اسلامی، متذکر شد: اگر انتخاب نمایندگان دوره بعدی مجلس با شناخت کافی از سوی مردم انجام شود، افرادی به این میدان وارد می‌شوند که از توان تحلیل و آینده‌نگری لازم نسبت به مسائل کشور برخوردار هستند و ساز و کارهای قانون‌گذاری را می‌شناسند، قطعا عملکرد مجلس در حوزه های مختلف خصوصا در بخش اقتصادی طی چهار سال آینده، درخشان‌تر خواهد بود.

او در خصوص ویژگی‌های افرادی که شایسته تصدی کرسی‌های مجلس شورای اسلامی هستند، عنوان کرد: در وهله نخست، باید علم رسیدگی به مشکلات مردم و توانایی فکری ارائه راه‌حل‌های کارآمد برای حل معضلات در این افراد وجود داشته باشد. همچنین، در حوزه اقتصادی ضروری است، افرادی به عرصه قانون‌گذاری وارد شوند که تجربه کافی به منظور درک دغدغه‌‌های مسائل بخش خصوصی را داشته و دردآشنای این بخش هستند. بخش خصوصی عامل ایجاد اشتغال، ثروت و روان‌سازی عملیات اقتصادی در کشور است و با پیگیری مطالبات و دغدغه‌های این بخش، مسیر توسعه اقتصادی هموار خواهد شد.

توکلی‌زاده خاطرنشان کرد: پیشاپیش از نمایندگان منتخب خراسان رضوی دعوت به عمل می‌آوریم تا در آغاز دوره جدید مجلس، با حضور در اتاق بازرگانی خراسان رضوی، ضمن بیان برنامه‌های خود برای پیگیری موضوعات اقتصادی و مباحث مرتبط با فضای کسب و کار، به دغدغه‌ها و مطالبات فعالان اقتصادی استان گوش بسپارند و پیشنهادات خُبرگان این حوزه را نیز در قالب بسته پیشنهادی مشکلات بخش خصوصی خراسان رضوی، دریافت نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->